Demó letöltése
Próbálja ki INGYEN, kötöttségek nélkül a teljes funkcionalitású demo verziót
Próbálja ki INGYEN, kötöttségek nélkül a teljes funkcionalitású demo verziót
Készletkezelő és raktár program profi számlázó funkcióval
A Symbol Ügyvitel Office programváltozat ideális megoldás kis- és középvállalatok raktározási, készletkezelési és számlázási igényeire. A számlázási funkciók mellett a termékek készletét több raktárban is pontosan nyilvántarthatja. A készlettel kapcsolatos további tevékenységek, leltározás, készletértékelés, készletfoglalás egyaránt elvégezhető az alapváltozattal is.
A készletkezelésből adódóan a számlákon olyan információk is megjeleníthetőek, mint gyári számok.
Az Office változat az alapkiépítésén túl modulokkal is bővíthető. A teljes üzleti, készletezési folyamatot lefedheti az Office csomag integrált moduljaival.
80.000 Ft
2018. július 1-jétől kötelező adatot szolgáltatni a legalább 100 ezer forint áthárított áfát tartalmazó, belföldi adóalanyok közötti ügyletekről kiállított számlákról a NAV felé! (forrás: NAV)
A szoftverfejlesztő cégek egy része már felkészült a beküldésre, de mi ennél tovább mentünk. A kiróható büntetés súlyossága indokolja, hogy ne csak egy beküldő eszközt adjunk ügyfeleink kezébe, de egy komplett adatfigyelő központot alakítsunk ki.
Felhasználóbarát, kézreálló felhasználói felület és egy nagy adag innováció. Az indítás után tíz másodpercen belül használható és minden adat azonnali, állandóan friss.
Bármilyen készletmozgató művelet gyors és pontos készletmozgásokat hajt végre. Az eredmény pedig azonnal látszik minden kapcsolódó kimutatáson.
Egy könnyen tanulható, intuitív programcsalád része. A legfontosabb pontok azonnal elérhetőek, a ritkábban használtakhoz is elég kettőt kattintani a menüben.
A Symbol Ügyvitel Office változata egy készletkezelő szoftver, amely a számlázó rendszereink minden tulajdonságával is bír. Az Office verzióban nincsenek megkötések, korlátlan felhasználó használhatja, akár hálózatban is. Gyorsan és pontosan állítható ki vele Forintos és Devizás számla. Korlátlan termék kezelésére alkalmas, korlátlan számú raktárakban.
A termékek esetén már különbséget kell tenni a készletezett termékek és a raktári mennyiséggel nem bíró szolgáltatások között. A szolgáltatások korlátlan mennyiségben számlára tehetőek, míg a készletezett termékek csak a raktári mennyiség erejéig használható fel szállítólevélen és számlán.
A készletkezelés alkalmazásával a program működésének feltétele a pontos raktári nyilvántartás vezetése, de ebben a program minden segítséget megad. A Symbol Ügyvitel napi szintű raktárkészletet tart nyilván. Ennek köszönhetően a korai értékesítés és későbbi bevételezés ellentéte sem áll fenn. A napi szintű készlet nagyon fontos a vezetői kimutatások és utólagos statisztikák elkészítésekor. Ugyanilyen jelentőséggel bír a korlátlan számú raktár lehetősége, amelyeket vagy logikailag (félretevés, visszaküldés előtti gyűjtő, stb.) vagy fizikailag (pult, selejt, stb.) használhatunk fel.
Célunk, hogy a bizonylatok kiállításával együtt az ügyvitel valódi élmény legyen. Ezért alkottuk meg Önnek a Symbol Ügyvitel Office készlet-nyilvántartó változatát.
A Symbol Ügyvitel Office változatával többféle vevői- és raktár bizonylatot rögzíthet. A készlet nyilvántartását indíthatja raktári bevétellel vagy bejövő számláva, szállítólevéllel. A készleten lévő termékek értékesítését indíthatja egy árajánlattal vagy rögtön egy vevői rendelés rögzítésével. Az áru átadását nyugtázhatja egy szállítólevél kiállításával, a pénzügyi tranzakcióhoz pedig számlát állíthat ki. Bárhol is kezdi az ügyviteli folyamatot, a bizonylatok közti átmenet gyors, pontos és felhasználóbarát lesz. Egyértelműen láthatóak a rendszerben a nyitott folyamatok, a bizonylatszintű teendők, és a bizonylatok egy kattintással el is készítheti.
A készlet korrekciójára a leltár funkció áll rendelkezésre. Ezzel több dolgozó, párhuzamosan végezheti egy vagy több raktár készletének felderítését akár termékcsoportonként, gyártónként vagy elsődleges szállítónként.
A bizonylatokon túl a vevők ápolása, a velük való kapcsolattartás is egyszerűbb lesz. Az emlékeztetők és partnerkapcsolatok segítségével nyilvántarthatja, hogy kivel mit beszélt és mikor kell legközelebb hívni/írni/felkeresni őt. Ezeket az információkat a bizonylatok rögzítésekor is megadhatja és bármikor visszakeresheti. A felgyülemlett ügyfél, termék és értékesítési adatokat a kimutatások segítségével értelmezhető információkká gyúrhatja össze. A vevőforgalmi, termékfogyási kimutatások szabadon állíthatóak, az Önt érdeklő dimenziók szerint jeleníthetőek meg.
Egy ügyviteli program legnagyobb hátránya, hogy megjelenését nem lehet személyre szabni. A Symbol Ügyvitel Office programban Ön 12+1 előre paraméterezett stílus közül választhat, ezzel teljesen egyedi megjelenést kölcsönözve a szoftvernek. Lépjen ki a szürke programok világából Fedezze fel a Symbol Ügyvitel újgenerációs számlázó & készletkezelő programot!
A modul segítségével készíthet vevői részére árajánlatot és szállítói ajánlatkérőt. Az árajánlatok összeállításánál számos dolgot paraméterezhet. Az árajánlaton szereplő tételeket csoportokba rendezheti, valamint megadhatja, hogy a termékekről milyen információk jelenjenek meg (pl.: kép, termék tulajdonságok, megjegyzés stb.). Árajánlataink formátuma olyan, mintha szövegszerkesztővel készült volna. De az adatokat nem Önnek kell másolással és beillesztéssel megkomponálni. A rendszer megteszi ezt Ön helyett. Küldhet szállítóinak ajánlatkérőt közvetlenül a Symbol ügyvitel számlázó programból e-mailben, amelyen az Önt érdeklő termékeket és mennyiségeket tüntetheti fel.
A szerződések segítségével nyilvántarthatja partnereivel kötött megállapodásait, szerződéseit, azok érvényességi idejét és az egységárakat. Használhatja a szerződéseket arra, hogy a partnerei számára a szerződésben szereplő termékeket mindig adott áron értékesítse, illetve arra is, hogy az időszakos rendszerességgel számlázandó szolgáltatásokat és termékeket egyben kezelje és a szerződéses számlákat ne felejtse el kiállítani.
Könnyedén nyomtathat borítékot partnereihez, számláihoz. Ehhez elég a partnerek (vevők vagy szállítók) listáján kijelölni egy vagy több partnert és megnyomni a boríték nyomtatása gombot. Kiválaszthatja az előre definiált 8 fajta boríték közül az Ön által használt méretűt vagy akár az ajánlott küldemény postai feladóvényét is. Amennyiben egyedi borítékméretet használ, a beépített grafikus szerkesztővel készíthet borítéksablont a speciális méretű borítékhoz is. Ugyanilyen egyszerűen nyomtathat borítékot vagy ajánlott küldemény feladóvényt a számlák, díjbekérők listájáról is. A borítékokon feltüntetheti a feladót is (logóval), amennyiben nincs előre nyomtatott céges borítékja és üres borítékra nyomtat.
A modul segítségével a késedelmes számlák alapján, a beépített szövegszerkesztővel összeállított formátumú és szövegezésű hivatalos iratot küldhet vevőinek. Az egyenlegközlő segítségével pedig tájékoztathatja partnereit fennálló tartozásaikról, túlfizetéseikről még a lejárati határidő előtt. Gondoljon csak bele, hogy már 50 vevő és évi 100 számla esetén milyen terheket ró a számlakezelő munkatársra egy-egy vevő kintlévőségének összesítése és a felszólítás megfogalmazása!
A modul használatával Ön nem csak bankszámlaszámát tüntetheti fel a bizonylatokon, de rögzítheti bankbizonylatait, házipénztár bizonylatait, sőt ezek az adatok azonnal ki is egyenlítik átutalásos vagy készpénzes számláit, díjbekérőit (proforma).
Rendszereinkben minden korlátlan! Korlátlan számú házipénztárt kezelhet, különböző számlatömbjeihez különböző pénztárakat adhat meg. A pénztárzárás funkcióval Ön egy teljes értékű házipénztár programot kap! Sőt, a piac házipénztár programjain túlmutatva devizás pénztárainak készletértékét FIFO és mérlegelt átlagár szerint is kimutathatja. Ha Önnek ez nem mond semmit, kérdezze meg könyvelőjét! Túlfizetés vagy részfizetés esetén a szoftver figyelmezteti! Készpénzes számláihoz automatikusan elkészülhetnek a házipénztár bizonylatok.
Intelligens bankszámla választó funkciónknak köszönhetően Ön a saját bankszámlái közül azt a bankszámlaszámát tudja feltüntetni a bizonylaton, amilyen banknál a vevőnek is van számlája. Így gyorsabb az utalás és mindez automatikus!
Partnerkapcsolatok nyilvántartásával nem lesz elmulasztott üzlete. A vevők és szállítók kapcsolattartóit a velük folytatott telefonbeszélgetések, e-mail üzenetek és találkozók adatait rögzítheti. A visszakereshetőség mellett előnyt jelent, hogy azonnal rögzítheti, milyen további teendői vannak az üzleti-, értékesítési folyamat befejezéséig Önnek vagy egy másik kollégának
A teendőket saját magához is feljegyezheti vagy más kollégáknak is kioszthatja. A kiosztott teendők emlékeztetőként a rendszerbe kerülnek, azok határidejére a Symbol Ügyvitel figyelmezteti a felhasználókat. Az emlékeztetők és partnerkapcsolatok tetszőleges részletességű naptár nézeten megjeleníthetők.
Lehetősége van partnereihez (vevők vagy szállítók) előre definiált űrlapokat kitölteni. Ezek lehetnek például szerződések, belépési nyilatkozatok. A szöveget megszerkesztheti a beépített szövegszerkesztővel vagy betölthet Word dokumentumokat is.
WebSyX általános webáruház kapcsolat segítségével Ön a Symbol Ügyvitelt saját, tetszőleges típusú webáruházához illesztheti. A WebSyX beépülő modulunk teljes webes számlázó program funkciókkal látja el ügyviteli rendszerét. A webáruház minden adminisztrációs lépését az ügyviteli rendszerében végezheti el. A Symbol Ügyvitel és a webáruház között az alábbi műveletek valósulnak meg: Termék feltöltés, Termék árak feltöltése, Termék képek feltöltése, Termék készlet feltöltése, Termék dokumentumok feltöltése, Termék webcsoportok, Vevők letöltése és Vevői rendelés letöltése.
Gyári számmal rendelkező termékek esetén tudni szeretnénk, hogy melyik példány mikor került beszerzésre, melyik raktáramban van/volt és mikor, kinek adtam el. A gyári szám modul azt a célt szolgálja, hogy minden gyári számos termékhez tartozó készletmozgás precízen nyomon követhető legyen. Beszerzésnél, gyártásnál, értékesítésnél, raktárközi mozgásoknál és mindenhol, ahol egy termék konkrét példányát szeretnénk kezelni lehetőség van kötelező gyári szám megadása.
Vonalkódok és vonalkód olvasó használatával megkönnyítheti értékesítési és beszerzési folyamatait. A bizonylattételek gyors rögzítésével a bevételezés már nem lesz időrabló. A főképernyőn állva egy csippantással információhoz juthat termékeiről (termékkép, adatlap, árak), illetve azok raktárkészletéről.
Az etiketten feltüntetheti vonalkódját, terméke jellemzőit (megnevezés, leírás, paraméterek), árait (nettó, bruttó, akciós ár), akár céges logóját. A program számos helyén van lehetősége termékcímkét nyomtatni. Értékesítéskor, beszerzéskor a bizonylaton lévő mennyiség alapján, átárazáskor a raktárkészlet alapján, leltározáskor a fellelt mennyigéseknek megfelelően, gyártáskor a legyártott termékek alapján, elfekvő készletek lekérdezésekor a kisöprendő mennyiség ismeretében nyomtathat címkéket.
A modul segítségével automatikusan feltüntetésre kerülnek a számlán a bruttó árban foglalt környezetvédelmi termékdíjjak. A törvényi előírásoknak megfelelően nem csak a környezetvédelmi, hanem a csomagolási és reklámhordozó papír termékdíjat is nyilvántartja a rendszer.
Symbol Ügyvitel Office | 80.000 Ft |
---|---|
Egy év terméktámogatás | 0 Ft |
Környezetvédelmi termékdíj | +15.000 Ft |
Vonalkód és termékcímke | +30.000 Ft |
Gyári szám | +30.000 Ft |
Szerződés modul | +15000 Ft |
Házipénztár, bank és kiegyenlítés modul | +30.000 Ft |
Árajánlat modul | +15.000 Ft |
Fizetési felszólítás és egyenlegközlő modul | +15.000 Ft |
Boríték és postai nyomtatványok modul | +7.000 Ft |
Útnyilvántartás modul | Igény esetén díjmentesen biztosítjuk |
EPR modul | +300.000 Ft |
Automatikus kintlévőség kezelés modul | +300.000 Ft |
Webáruház kapcsolat modul (Unas, Shoprenter, Egyedi webáruház) | Igény esetén díjmentesen biztosítjuk |
Terméktámogatás (az első év után további egy évre) | Teljes ár 40%-a |
Office komplett csomag | 190.000 Ft |
---|---|
Symbol Ügyvitel Office | |
Egy év terméktámogatás | |
Vonalkód és termékcímke | |
Gyári szám | |
Szerződés modul | |
Házipénztár, bank és kiegyenlítés modul | |
Árajánlat modul | |
Fizetési felszólítás és egyenlegközlő modul | |
Boríték és postai nyomtatványok modul | |
EPR modul | +300.000 Ft |
Automatikus kintlévőség kezelés modul | +300.000 Ft |
Terméktámogatás | 76,000 Ft / év |
Árak (nettó árak, nem tartalmazzák a 27% ÁFA-t)
Azért használunk Cookie-kat, hogy a legjobb élményt biztosíthassuk önnek weboldalunkon. Ha beállításait módosítása nélkül folytatja, beleegyezik, hogy minden Cookie-t elfogad a Symbol Tech weboldaltól. További info
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.