Demó letöltése

Próbálja ki INGYEN, kötöttségek nélkül a teljes funkcionalitású demo verziót

Symbol Ügyvitel Office

Készletkezelő és raktár program profi számlázó funkcióval

A Symbol Ügyvitel Office programváltozat ideális megoldás kis- és középvállalatok raktározási, készletkezelési és számlázási igényeire. A számlázási funkciók mellett a termékek készletét több raktárban is pontosan nyilvántarthatja. A készlettel kapcsolatos további tevékenységek, leltározás, készletértékelés, készletfoglalás egyaránt elvégezhető az alapváltozattal is.

A készletkezelésből adódóan a számlákon olyan információk is megjeleníthetőek, mint gyári számok.

Az Office változat az alapkiépítésén túl modulokkal is bővíthető. A teljes üzleti, készletezési folyamatot lefedheti az Office csomag integrált moduljaival.

80.000 Ft 

Cégünk a Symbol Ügyvitel Office programváltozatát használja. Azonnal elérem a pontos raktárkészlet információkat, így a feleslegesen futott köröket közel nullára csökkentettük.

Ajánlom Önöknek is!

NAV Online Számla Adatközpont (NOSZA)

2018. július 1-jétől kötelező adatot szolgáltatni a legalább 100 ezer forint áthárított áfát tartalmazó, belföldi adóalanyok közötti ügyletekről kiállított számlákról a NAV felé! (forrás: NAV)

A szoftverfejlesztő cégek egy része már felkészült a beküldésre, de mi ennél tovább mentünk. A kiróható büntetés súlyossága indokolja, hogy ne csak egy beküldő eszközt adjunk ügyfeleink kezébe, de egy komplett adatfigyelő központot alakítsunk ki.

Kézre áll

Felhasználóbarát, kézreálló felhasználói felület és egy nagy adag innováció. Az indítás után tíz másodpercen belül használható és minden adat azonnali, állandóan friss.

Pontos készlet

Bármilyen készletmozgató művelet gyors és pontos készletmozgásokat hajt végre. Az eredmény pedig azonnal látszik minden kapcsolódó kimutatáson.

Könnyen tanulható

Egy könnyen tanulható, intuitív programcsalád része. A legfontosabb pontok azonnal elérhetőek, a ritkábban használtakhoz is elég kettőt kattintani a menüben.

Leltárbitos készletkezelő program

  • Készletkezelés

    Raktár funkciók több raktárban

  • Raktárkészlet mozgató bizonylatok

    Raktári kiadás, bevét, raktárközi átadás, termékkarton

  • Leltár

    Több leltárívet dolgozóhoz rendelő leltár

  • Kimenő és bejövő számla

    Készlethez kapcsolt számlák készítése könnyen és gyorsan

Élmény az Ügyvitel

A Symbol Ügyvitel Office változata egy készletkezelő szoftver, amely a számlázó rendszereink minden tulajdonságával is bír. Az Office verzióban nincsenek megkötések, korlátlan felhasználó használhatja, akár hálózatban is. Gyorsan és pontosan állítható ki vele Forintos és Devizás számla. Korlátlan termék kezelésére alkalmas, korlátlan számú raktárakban.

A termékek esetén már különbséget kell tenni a készletezett termékek és a raktári mennyiséggel nem bíró szolgáltatások között. A szolgáltatások korlátlan mennyiségben számlára tehetőek, míg a készletezett termékek csak a raktári mennyiség erejéig használható fel szállítólevélen és számlán.

Minden segítséget megad

A készletkezelés alkalmazásával a program működésének feltétele a pontos raktári nyilvántartás vezetése, de ebben a program minden segítséget megad. A Symbol Ügyvitel napi szintű raktárkészletet tart nyilván. Ennek köszönhetően a korai értékesítés és későbbi bevételezés ellentéte sem áll fenn. A napi szintű készlet nagyon fontos a vezetői kimutatások és utólagos statisztikák elkészítésekor. Ugyanilyen jelentőséggel bír a korlátlan számú raktár lehetősége, amelyeket vagy logikailag (félretevés, visszaküldés előtti gyűjtő, stb.) vagy fizikailag (pult, selejt, stb.) használhatunk fel.

Célunk, hogy a bizonylatok kiállításával együtt az ügyvitel valódi élmény legyen. Ezért alkottuk meg Önnek a Symbol Ügyvitel Office készlet-nyilvántartó változatát.

Gyors, pontos és felhasználóbarát

A Symbol Ügyvitel Office változatával többféle vevői- és raktár bizonylatot rögzíthet. A készlet nyilvántartását indíthatja raktári bevétellel vagy bejövő számláva, szállítólevéllel. A készleten lévő termékek értékesítését indíthatja egy árajánlattal vagy rögtön egy vevői rendelés rögzítésével. Az áru átadását nyugtázhatja egy szállítólevél kiállításával, a pénzügyi tranzakcióhoz pedig számlát állíthat ki. Bárhol is kezdi az ügyviteli folyamatot, a bizonylatok közti átmenet gyors, pontos és felhasználóbarát lesz. Egyértelműen láthatóak a rendszerben a nyitott folyamatok, a bizonylatszintű teendők, és a bizonylatok egy kattintással el is készítheti.

A készlet korrekciójára a leltár funkció áll rendelkezésre. Ezzel több dolgozó, párhuzamosan végezheti egy vagy több raktár készletének felderítését akár termékcsoportonként, gyártónként vagy elsődleges szállítónként.

Symbol Ügyvitel Office számlázó & készletkezelő
program részletes funkciói

Termékek, cikkek

  • hierarchikus csoportosítás
  • idegen nyelvű megnevezések
  • korlátlan számú ár beállítási lehetőség
  • tetszőleges számú termékkép (galériában megjeleníthető)
  • közvetített szolgáltatás kezelése
  • alternatív (vevőnkénti, szállítónkénti kódok)
  • minimum, optimum és maximum készletszint
  • kifutó termék beállítási lehetőség
  • egyedi tulajdonságok rögzítése
  • garancia, szavatosság beállítása
  • vevő/vevőcsoport kedvezmény-rendszer
  • vevői árlista generálás
  • termék másolása kiválasztható adatokkal
  • tömeges átárazás, árak betöltése XLS fájlból
  • tömegesen módosítható adatok (ÁFA kulcs, csoport, stb.)
  • Vevők és szállítók

    • hierarchikus csoportosítás
    • több telephely
    • korlátlan számú kapcsolattartó
    • sms és email küldés
    • beépített irányítószám és utca nyilvántartás
    • tetszőleges fizetési mód
    • alapértelmezett árkategória
    • adószám ellenőrzés (magyar)
    • közösségi adószám ellenőrzés (EU)
    • cégadatok lekérdezése a NAV-tól
    • útvonaltervezés
    • hitelkeret beállítás
    • boríték (ajánlott etikett) címzése
    • vevő/szállító másolása kiválasztható adatokkal
    • tömegesen módosítható adatok (fizetési mód, pénznem, csoport, stb.)

    Számlázás

    • több bizonylattömb
    • tetszőleges deviza
    • többnyelvű számlaképek (magyar, angol, német)
    • árajánlatok, rendelések, szállítólevelek átvétele
    • automatikus készletmozgás a számlákon
    • készletfoglalás a vevői rendelésen
    • normál, gyűjtőszámla és ÁFA §58 számla
    • stornózás, helyesbítés
    • rendszeres számlázás
    • kedvenc termékek gyors számlázása
    • számla másolása
    • bruttó alapú előleg számla és (rész)felhasználás
    • kiegyenlítés bankban és házipénztárban
    • e-számla kiállítás és küldés
    • számla megjegyzések és tételes megjegyzések
    • bankszámla választás (vevő alapján automatikusan is!)

    Készletkezelés

    • raktári kiadás
    • raktári bevétel
    • raktárközi átadás
    • késleltetett átadás (egy ideig nincs egy raktárban sem)
    • több bizonylattömb
    • készletfoglalás a vevői rendelésen
    • bizonylat másolása
    • bizonylat megjegyzések és tételes megjegyzések
    • termékkarton
    • napi készlet
    • készletváltozás (lista és grafikon)
    • készletérték (FIFO, mérlegelt átlagár)
    • dolgozónkénti leltárív és kitöltöttségi állapotok
    • elvárt mennyiség nélküli leltárív
    • leltár és felügyelt leltárkorrekció

    Egyéb funkciók

    • korlátlan raktár
    • idegen készlet raktár
    • bizományos raktár
    • nem értékesíthető (selejt) raktár
    • árajánlat kiállítás és küldés PDF-ben
    • képekkel ellátott árajánlat
    • vevői rendelések
    • díjbekérő kiállítása és számlázása
    • szállítólevelek
    • szállítói rendelések
    • bejövő szállítólevelek
    • időszaki vevői/szállítói akciók
    • vevői/szállítói szerződések
    • partnerkapcsolatok, teendők nyilvántartása
    • fizetési felszólítás (több sablon)
    • egyenlegközlő (több sablon)

    Kimutatások, riportok

  • árajánlatok listája
  • díjbekérők listája
  • szállítólevelek listája
  • számlák listája
  • raktári mozgások listája
  • termékkarton
  • termék napi készlet
  • mennyi pénz áll benne
  • fizetési felszólítások listája
  • vevőforgalom
  • termékenkénti értékesítés
  • szállítóforgalom
  • termékenkénti beszerzés
  • nyereség kimutatás (beszerzési ár alapján)
  • pénztár és bank egyenleg
  • kalkulált ÁFA egyenleg
  • Rendszer

  • Excel és PDF fájlba történő mentés
  • felhasználók és jogosultságok csoportos kezelése
  • hálózatos használat
  • banki és MNB árfolyamok automatikus letöltése
  • űrlapokhoz csatolható dokumentumok
  • adathoz rendelhető címkék
  • szabadon bővíthető törzsadatok
  • korlátlan házipénztár, dolgozói pénztár és bankszámla
  • e-mail és sms sablonok
  • adatimport és adatfrissítés csv, xls és xlsx fájlokból
  • Nincs több elveszett üzleti lehetőség

    A bizonylatokon túl a vevők ápolása, a velük való kapcsolattartás is egyszerűbb lesz.  Az emlékeztetők és partnerkapcsolatok segítségével nyilvántarthatja, hogy kivel mit beszélt és mikor kell legközelebb hívni/írni/felkeresni őt. Ezeket az információkat a bizonylatok rögzítésekor is megadhatja és bármikor visszakeresheti. A felgyülemlett ügyfél, termék és értékesítési adatokat a kimutatások segítségével értelmezhető információkká gyúrhatja össze. A vevőforgalmi, termékfogyási kimutatások szabadon állíthatóak, az Önt érdeklő dimenziók szerint jeleníthetőek meg.

    Személyre szabhatóság

    Egy ügyviteli program legnagyobb hátránya, hogy megjelenését nem lehet személyre szabni. A Symbol Ügyvitel Office programban Ön 12+1 előre paraméterezett stílus közül választhat, ezzel teljesen egyedi megjelenést kölcsönözve a szoftvernek. Lépjen ki a szürke programok világából Fedezze fel a Symbol Ügyvitel újgenerációs számlázó & készletkezelő programot!

    Bővítse Cége igényeinek megfelelően a
    A Symbol számlázó és készletkezelő programot

    Árajánlat modul

    A modul segítségével készíthet vevői részére árajánlatot és szállítói ajánlatkérőt. Az árajánlatok összeállításánál számos dolgot paraméterezhet. Az árajánlaton szereplő tételeket csoportokba rendezheti, valamint megadhatja, hogy a termékekről milyen információk jelenjenek meg (pl.: kép, termék tulajdonságok, megjegyzés stb.). Árajánlataink formátuma olyan, mintha szövegszerkesztővel készült volna. De az adatokat nem Önnek kell másolással és beillesztéssel megkomponálni. A rendszer megteszi ezt Ön helyett. Küldhet szállítóinak ajánlatkérőt közvetlenül a Symbol ügyvitel számlázó programból e-mailben, amelyen az Önt érdeklő termékeket és mennyiségeket tüntetheti fel.

    Szerződés modul

    A szerződések segítségével nyilvántarthatja partnereivel kötött megállapodásait, szerződéseit, azok érvényességi idejét és az egységárakat. Használhatja a szerződéseket arra, hogy a partnerei számára a szerződésben szereplő termékeket mindig adott áron értékesítse, illetve arra is, hogy az időszakos rendszerességgel számlázandó szolgáltatásokat és termékeket egyben kezelje és a szerződéses számlákat ne felejtse el kiállítani.

    Boríték és postai nyomtatványok modul

    Könnyedén nyomtathat borítékot partnereihez, számláihoz. Ehhez elég a partnerek (vevők vagy szállítók) listáján kijelölni egy vagy több partnert és megnyomni a boríték nyomtatása gombot. Kiválaszthatja az előre definiált 8 fajta boríték közül az Ön által használt méretűt vagy akár az ajánlott küldemény postai feladóvényét is. Amennyiben egyedi borítékméretet használ, a beépített grafikus szerkesztővel készíthet borítéksablont a speciális méretű borítékhoz is. Ugyanilyen egyszerűen nyomtathat borítékot vagy ajánlott küldemény feladóvényt a számlák, díjbekérők listájáról is. A borítékokon feltüntetheti a feladót is (logóval), amennyiben nincs előre nyomtatott céges borítékja és üres borítékra nyomtat.

    Fizetési felszólítás és egyenlegközlő modul

    A modul segítségével a késedelmes számlák alapján, a beépített szövegszerkesztővel összeállított formátumú és szövegezésű hivatalos iratot küldhet vevőinek. Az egyenlegközlő segítségével pedig tájékoztathatja partnereit fennálló tartozásaikról, túlfizetéseikről még a lejárati határidő előtt. Gondoljon csak bele, hogy már 50 vevő és évi 100 számla esetén milyen terheket ró a számlakezelő munkatársra egy-egy vevő kintlévőségének összesítése és a felszólítás megfogalmazása!

    Házipénztár és banki kiegyenlítés modul

    A modul használatával Ön nem csak bankszámlaszámát tüntetheti fel a bizonylatokon, de rögzítheti bankbizonylatait, házipénztár bizonylatait, sőt ezek az adatok azonnal ki is egyenlítik átutalásos vagy készpénzes számláit, díjbekérőit (proforma).

    Rendszereinkben minden korlátlan! Korlátlan számú házipénztárt kezelhet, különböző számlatömbjeihez különböző pénztárakat adhat meg. A pénztárzárás funkcióval Ön egy teljes értékű házipénztár programot kap! Sőt, a piac házipénztár programjain túlmutatva devizás pénztárainak készletértékét FIFO és mérlegelt átlagár szerint is kimutathatja. Ha Önnek ez nem mond semmit, kérdezze meg könyvelőjét! Túlfizetés vagy részfizetés esetén a szoftver figyelmezteti! Készpénzes számláihoz automatikusan elkészülhetnek a házipénztár bizonylatok.

    Intelligens bankszámla választó funkciónknak köszönhetően Ön a saját bankszámlái közül azt a bankszámlaszámát tudja feltüntetni a bizonylaton, amilyen banknál a vevőnek is van számlája. Így gyorsabb az utalás és mindez automatikus!

    Partnerkapcsolatok CRM modul

    Partnerkapcsolatok nyilvántartásával nem lesz elmulasztott üzlete. A vevők és szállítók kapcsolattartóit a velük folytatott telefonbeszélgetések, e-mail üzenetek és találkozók adatait rögzítheti. A visszakereshetőség mellett előnyt jelent, hogy azonnal rögzítheti, milyen további teendői vannak az üzleti-, értékesítési folyamat befejezéséig Önnek vagy egy másik kollégának

    A teendőket saját magához is feljegyezheti vagy más kollégáknak is kioszthatja. A kiosztott teendők emlékeztetőként a rendszerbe kerülnek, azok határidejére a Symbol Ügyvitel figyelmezteti a felhasználókat. Az emlékeztetők és partnerkapcsolatok tetszőleges részletességű naptár nézeten megjeleníthetők.
    Lehetősége van partnereihez (vevők vagy szállítók) előre definiált űrlapokat kitölteni. Ezek lehetnek például szerződések, belépési nyilatkozatok. A szöveget megszerkesztheti a beépített szövegszerkesztővel vagy betölthet Word dokumentumokat is.

    Webáruház modul

    WebSyX általános webáruház kapcsolat segítségével Ön a Symbol Ügyvitelt saját, tetszőleges típusú webáruházához illesztheti. A WebSyX beépülő modulunk teljes webes számlázó program funkciókkal látja el ügyviteli rendszerét. A webáruház minden adminisztrációs lépését az ügyviteli rendszerében végezheti el. A Symbol Ügyvitel és a webáruház között az alábbi műveletek valósulnak meg: Termék feltöltés, Termék árak feltöltése, Termék képek feltöltése, Termék készlet feltöltése, Termék dokumentumok feltöltése, Termék webcsoportok, Vevők letöltése és Vevői rendelés letöltése.

    Gyári szám modul

    Gyári számmal rendelkező termékek esetén tudni szeretnénk, hogy melyik példány mikor került beszerzésre, melyik raktáramban van/volt és mikor, kinek adtam el. A gyári szám modul azt a célt szolgálja, hogy minden gyári számos termékhez tartozó készletmozgás precízen nyomon követhető legyen. Beszerzésnél, gyártásnál, értékesítésnél, raktárközi mozgásoknál és mindenhol, ahol egy termék konkrét példányát szeretnénk kezelni lehetőség van kötelező gyári szám megadása.

    Vonalkód & termékcimke modul

    Vonalkódok és vonalkód olvasó használatával megkönnyítheti értékesítési és beszerzési folyamatait. A bizonylattételek gyors rögzítésével a bevételezés már nem lesz időrabló. A főképernyőn állva egy csippantással információhoz juthat termékeiről (termékkép, adatlap, árak), illetve azok raktárkészletéről.

    Az etiketten feltüntetheti vonalkódját, terméke jellemzőit (megnevezés, leírás, paraméterek), árait (nettó, bruttó, akciós ár), akár céges logóját. A program számos helyén van lehetősége termékcímkét nyomtatni. Értékesítéskor, beszerzéskor a bizonylaton lévő mennyiség alapján, átárazáskor a raktárkészlet alapján, leltározáskor a fellelt mennyigéseknek megfelelően, gyártáskor a legyártott termékek alapján, elfekvő készletek lekérdezésekor a kisöprendő mennyiség ismeretében nyomtathat címkéket.

    Környezetvédelmi termékdíj modul

    A  modul segítségével automatikusan feltüntetésre kerülnek a számlán a bruttó árban foglalt környezetvédelmi termékdíjjak. A törvényi előírásoknak megfelelően nem csak a környezetvédelmi, hanem a csomagolási és reklámhordozó papír termékdíjat is nyilvántartja a rendszer.

    Környezetvédelmi termékdíj

    Árak & Programváltozatok

    Symbol Ügyvitel Office80.000 Ft
    Egy év terméktámogatás 0 Ft
    Környezetvédelmi termékdíj+15.000 Ft
    Vonalkód és termékcímke+30.000 Ft
    Gyári szám+30.000 Ft
    Szerződés modul+15000 Ft
    Házipénztár, bank és kiegyenlítés modul+30.000 Ft
    Árajánlat modul+15.000 Ft
    Fizetési felszólítás és egyenlegközlő modul+15.000 Ft
    Boríték és postai nyomtatványok modul+7.000 Ft
    Útnyilvántartás modulIgény esetén díjmentesen biztosítjuk
    EPR modul+300.000 Ft
    Automatikus kintlévőség kezelés modul
    +300.000 Ft
    Webáruház kapcsolat modul (Unas, Shoprenter, Egyedi webáruház)Igény esetén díjmentesen biztosítjuk
    Terméktámogatás (az első év után további egy évre)Teljes ár 40%-a
    Office komplett csomag190.000 Ft
    Symbol Ügyvitel Office
    Egy év terméktámogatás 
    Vonalkód és termékcímke
    Gyári szám
    Szerződés modul
    Házipénztár, bank és kiegyenlítés modul
    Árajánlat modul
    Fizetési felszólítás és egyenlegközlő modul
    Boríték és postai nyomtatványok modul
     
     
     
     
     
    EPR modul+300.000 Ft
    Automatikus kintlévőség kezelés modul+300.000 Ft
    Terméktámogatás76,000 Ft / év

    Árak (nettó árak, nem tartalmazzák a 27% ÁFA-t)

    Azért használunk Cookie-kat, hogy a legjobb élményt biztosíthassuk önnek weboldalunkon. Ha beállításait módosítása nélkül folytatja, beleegyezik, hogy minden Cookie-t elfogad a Symbol Tech weboldaltól. További info

    A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

    Bezárás