SYMBOL Tech
Szofverbővítés Easy és Standard verziókat használó ügyfeleknek
Számlázó,- Készletkezelő rendszerek 100% bővítési kedvezménnyel
Készletkezelő és raktár program számlázó funkcióval
Korlátlan termék és raktár kezelése
Raktári kiadás
Raktári bevétel
Raktárközi és Késleltetett átadás
Készletérték (FIFO, mérlegelt átlagár)
Fordított Áfa kezelés
Minimum, optimum és maximum készletszint
80.000 Ft helyett 32.000 Ft
Vonalkód és termékcímke
Gyári szám
Szerződés modul
Házipénztár, bank és kiegyenlítés modul
Árajánlat modul
Fizetési felszólítás és egyenlegközlő modul
Boríték és postai nyomtatványok modul
190.000 Ft helyett 76.000 Ft
Gyártás nyilvántartó és készletkezelő program
Intrastat, Gyártás, Szétszerelés, Selejtezés
Adatok cimkézése
Terméktulajdonságok kezelése
Gyártási költség kalkuláció
Árajánlat kiállítás, Fizetési felszólítás, Egyenlegközlő
250.000 Ft helyett 100.000 Ft
Professional alaprendszer
+ Vonalkód és termékcímke modul
+ Gyári szám modul
+ Szerződés modul
+ Házipénztár, bank és kiegyenlítés modul
+ Árajánlat modul
+ Partnerkapcsolat modul
+ Fizetési felszólítás és egyenlegközlő modul
+ Boríték és postai nyomtatványok modul
340.000 Ft helyett 136.000 Ft
A Symbol Ügyvitel Platinum a készletkezelés és vállalatirányítás közötti átmenetet biztosítja, különösen ideális webshopok számára. Ez a rendszer lehetővé teszi a beszerzési azonosítók, raktárhelyek és folyamatok egyszerű automatizálását, így minden üzleti igényt hatékonyan kezel egyetlen platformon belül
900.000 Ft helyett 360.000 Ft
Készletkezelő és raktár program számlázó funkcióval
A Symbol Ügyvitel Office egy olyan készletkezelő és számlázó program, amely a kis- és középvállalkozások számára készült, lehetővé téve a termékek készletének több raktárban történő pontos nyilvántartását. Ez a rendszer nem csak a számlázási funkciókat biztosítja, hanem lehetővé teszi a leltározást, készletértékelést és készletfoglalást is, mindössze egy alapcsomaggal.
A szoftver magába foglal egy felhasználóbarát, innovatív felületet, amely azonnal használhatóvá válik az indítás után, és folyamatosan frissített adatokat biztosít. A számlázás terén a Symbol Ügyvitel Office minden szükséges funkciót kínál, beleértve a többféle devizában történő számlázást, többnyelvű számlaképeket, és automatikus készletmozgást a számlákon
Eredeti ár: 80.000 Ft
Bővítési ár: 0 Ft
Terméktámogatási ár: 32.000 Ft
Készletkezelő és raktár program számlázó funkcióval + extra modulokkal
A renszer tudás megegyezik az Office verzióval kiegészülve az alábbi integrált modulokkal:
Vonalkód és termékcímke
Vonalkódok és vonalkód olvasó használatával megkönnyítheti értékesítési és beszerzési folyamatait. A bizonylattételek gyors rögzítésével a bevételezés már nem lesz időrabló. A főképernyőn állva egy csippantással információhoz juthat termékeiről (termékkép, adatlap, árak), illetve azok raktárkészletéről.
Az etiketten feltüntetheti vonalkódját, terméke jellemzőit (megnevezés, leírás, paraméterek), árait (nettó, bruttó, akciós ár), akár céges logóját. A program számos helyén van lehetősége termékcímkét nyomtatni. Értékesítéskor, beszerzéskor a bizonylaton lévő mennyiség alapján, átárazáskor a raktárkészlet alapján, leltározáskor a fellelt mennyigéseknek megfelelően, gyártáskor a legyártott termékek alapján, elfekvő készletek lekérdezésekor a kisöprendő mennyiség ismeretében nyomtathat címkéket.
Gyári szám
Gyári számmal rendelkező termékek esetén tudni szeretnénk, hogy melyik példány mikor került beszerzésre, melyik raktáramban van/volt és mikor, kinek adtam el. A gyári szám modul azt a célt szolgálja, hogy minden gyári számos termékhez tartozó készletmozgás precízen nyomon követhető legyen. Beszerzésnél, gyártásnál, értékesítésnél, raktárközi mozgásoknál és mindenhol, ahol egy termék konkrét példányát szeretnénk kezelni lehetőség van kötelező gyári szám megadása.
Szerződés modul
A szerződések segítségével nyilvántarthatja partnereivel kötött megállapodásait, szerződéseit, azok érvényességi idejét és az egységárakat. Használhatja a szerződéseket arra, hogy a partnerei számára a szerződésben szereplő termékeket mindig adott áron értékesítse, illetve arra is, hogy az időszakos rendszerességgel számlázandó szolgáltatásokat és termékeket egyben kezelje és a szerződéses számlákat ne felejtse el kiállítani.
Házipénztár, bank és kiegyenlítés modul
Használatával Ön nem csak különböző bankszámlaszámát tüntetheti fel a bizonylatokon, de rögzítheti bankbizonylatait, házipénztár bizonylatait. Természetesen ezek az adatok azonnal ki is egyenlítik átutalásos vagy készpénzes számláit, díjbekérőit. Készpénzes számláihoz automatikusan el is készülhetnek a kinyomtatott házipénztár bizonylatok. Rendszereinkben minden korlátlan! Korlátlan számú házipénztárt kezelhet, különböző számlatömbjeihez különböző pénztárakat adhat meg és kezelheti a dolgozói pénztárakat is.
Árajánlat modul
A modul segítségével könnyedén készíthet vevői részére árajánlatot és szállítói ajánlatkérőt. Az árajánlatok összeállításánál szinte mindent paraméterezhet. Az árajánlaton szereplő tételeket csoportokba rendezheti, valamint megadhatja, hogy a termékekről milyen információk jelenjenek meg (pl.: kép, termék tulajdonságok, megjegyzés, stb.).
Fizetési felszólítás és egyenlegközlő modul
Segítségével a késedelmes számlák és díjbekérők alapján, a beépített szövegszerkesztővel összeállított formátumú és szövegezésű hivatalos iratot küldhet vevőinek. A felszólítani kívánt számlákat Ön választhatja ki, ezzel is lehetőséget biztosítva, hogy csak a valóban nagy összegű számlákkal kapcsolatban figyelmeztessük a partnert. A rendszer nyilvántartja, hogy mely számlával kapcsolatban hány alkalommal küldtünk már fizetési felszólítást, így az ismétlődő felszólítás már nyomatékosabb szövegezéssel kerül kiküldésre.
Boríték és postai nyomtatványok modul
Egyszerűen és gyorsan nyomtathat borítékot partnereihez, számláihoz. Ehhez elég a partnerek (vevők vagy szállítók) listáján kijelölni egy vagy több partnert és megnyomni a boríték nyomtatása gombot. Kiválaszthatja az előre definiált 8 fajta boríték közül az Ön által használt méretűt vagy az ajánlott küldemény feladóvényét. Amennyiben egyedi boríték méretet használ, a beépített grafikus szerkesztővel játszva készíthet borítéksablont a speciális méretű borítékhoz is.
Eredeti ár: 190.000 Ft
Bővítési ár: 0 Ft
Terméktámogatási ár: 76.000 Ft
Gyártás nyilvántartó és készletkezelő program
A Professional verzió egy gyártó és összeszerelő bizonylatokkal bővített készletkezelő szoftver, és a számlázó rendszereink minden tudásával bír. A termékekhez előre rögzített darabjegyzék segít, hogy a késztermék gyártásához mely termékből mennyire van szükség. Gyártás bizonylatok készítésekor elég a készterméket felvinni, a szükséges alapanyagok automatikusan a megfelelő mennyiségben a bizonylatra kerülnek. A készletváltozás a bizonylat rögzítésekor pontosan adminisztrálásra kerül.
Segítségével többféle vevői-, szállítói-, raktár- és gyártás-, szétszerelés bizonylatot rögzíthet. A gyártási folyamatot indíthatja egy vevői rendeléssel is, de akár önálló gyártás bizonylatot is létrehozhat. A gyártás végrehajtása után a megszokott módon (a készlet figyelembe vételével) lehet szállítólevélen vagy számlán értékesíteni a készterméket. Egyértelműen láthatóak a rendszerben a nyitott vevői rendelések és egyéb folyamatok, a bizonylatszintű teendők, és a bizonylatok egy kattintással el is készítheti.
Eredeti ár: 250.000 Ft
Bővítési ár: 0 Ft
Terméktámogatási ár: 100.000 Ft
Gyártás nyilvántartó és készletkezelő program + extra modulokkal
A renszer tudás megegyezik az Professional verzióval kiegészülve az alábbi integrált modulokkal:
Vonalkód és termékcímke
Vonalkódok és vonalkód olvasó használatával megkönnyítheti értékesítési és beszerzési folyamatait. A bizonylattételek gyors rögzítésével a bevételezés már nem lesz időrabló. A főképernyőn állva egy csippantással információhoz juthat termékeiről (termékkép, adatlap, árak), illetve azok raktárkészletéről.
Az etiketten feltüntetheti vonalkódját, terméke jellemzőit (megnevezés, leírás, paraméterek), árait (nettó, bruttó, akciós ár), akár céges logóját. A program számos helyén van lehetősége termékcímkét nyomtatni. Értékesítéskor, beszerzéskor a bizonylaton lévő mennyiség alapján, átárazáskor a raktárkészlet alapján, leltározáskor a fellelt mennyigéseknek megfelelően, gyártáskor a legyártott termékek alapján, elfekvő készletek lekérdezésekor a kisöprendő mennyiség ismeretében nyomtathat címkéket.
Gyári szám
Gyári számmal rendelkező termékek esetén tudni szeretnénk, hogy melyik példány mikor került beszerzésre, melyik raktáramban van/volt és mikor, kinek adtam el. A gyári szám modul azt a célt szolgálja, hogy minden gyári számos termékhez tartozó készletmozgás precízen nyomon követhető legyen. Beszerzésnél, gyártásnál, értékesítésnél, raktárközi mozgásoknál és mindenhol, ahol egy termék konkrét példányát szeretnénk kezelni lehetőség van kötelező gyári szám megadása.
Szerződés modul
A szerződések segítségével nyilvántarthatja partnereivel kötött megállapodásait, szerződéseit, azok érvényességi idejét és az egységárakat. Használhatja a szerződéseket arra, hogy a partnerei számára a szerződésben szereplő termékeket mindig adott áron értékesítse, illetve arra is, hogy az időszakos rendszerességgel számlázandó szolgáltatásokat és termékeket egyben kezelje és a szerződéses számlákat ne felejtse el kiállítani.
Házipénztár, bank és kiegyenlítés modul
Használatával Ön nem csak különböző bankszámlaszámát tüntetheti fel a bizonylatokon, de rögzítheti bankbizonylatait, házipénztár bizonylatait. Természetesen ezek az adatok azonnal ki is egyenlítik átutalásos vagy készpénzes számláit, díjbekérőit. Készpénzes számláihoz automatikusan el is készülhetnek a kinyomtatott házipénztár bizonylatok. Rendszereinkben minden korlátlan! Korlátlan számú házipénztárt kezelhet, különböző számlatömbjeihez különböző pénztárakat adhat meg és kezelheti a dolgozói pénztárakat is.
Árajánlat modul
A modul segítségével könnyedén készíthet vevői részére árajánlatot és szállítói ajánlatkérőt. Az árajánlatok összeállításánál szinte mindent paraméterezhet. Az árajánlaton szereplő tételeket csoportokba rendezheti, valamint megadhatja, hogy a termékekről milyen információk jelenjenek meg (pl.: kép, termék tulajdonságok, megjegyzés, stb.).
Partnerkapcsolat modul
A vevők és szállítók kapcsolattartóit, a velük folytatott telefonbeszélgetések, e-mail vagy sms üzenetek és találkozók adatait is rögzítheti. A visszakereshetőség mellett előnyt jelent, hogy azonnal rögzítheti azt is, hogy milyen további teendői vannak az üzleti-, értékesítési folyamat befejezéséig. A teendőket feljegyezheti saját magához, de más kollégáknak is kioszthatja. A kiosztott teendők emlékeztetőként a rendszerbe kerülnek, azok határidejére a Symbol Ügyvitel figyelmezteti a felhasználókat. Az emlékeztetők és partnerkapcsolatok tetszőleges részletességű naptár nézeten megjeleníthetők.
Fizetési felszólítás és egyenlegközlő modul
Segítségével a késedelmes számlák és díjbekérők alapján, a beépített szövegszerkesztővel összeállított formátumú és szövegezésű hivatalos iratot küldhet vevőinek. A felszólítani kívánt számlákat Ön választhatja ki, ezzel is lehetőséget biztosítva, hogy csak a valóban nagy összegű számlákkal kapcsolatban figyelmeztessük a partnert. A rendszer nyilvántartja, hogy mely számlával kapcsolatban hány alkalommal küldtünk már fizetési felszólítást, így az ismétlődő felszólítás már nyomatékosabb szövegezéssel kerül kiküldésre.
Boríték és postai nyomtatványok modul
Egyszerűen és gyorsan nyomtathat borítékot partnereihez, számláihoz. Ehhez elég a partnerek (vevők vagy szállítók) listáján kijelölni egy vagy több partnert és megnyomni a boríték nyomtatása gombot. Kiválaszthatja az előre definiált 8 fajta boríték közül az Ön által használt méretűt vagy az ajánlott küldemény feladóvényét. Amennyiben egyedi boríték méretet használ, a beépített grafikus szerkesztővel játszva készíthet borítéksablont a speciális méretű borítékhoz is.
Eredeti ár: 340.000 Ft
Bővítési ár: 0 Ft
Terméktámogatási ár: 136.000 Ft
Az Üzleti Híd a Készletkezelő és Vállalatirányítási Rendszerek Között
A Symbol Ügyvitel Platinum a készletkezelő és vállalatirányítási rendszerek közötti tökéletes híd, amelyet kifejezetten webshopoknak terveztünk. A rendszer automatizálja a bejövő rendelések kezelését, kezdve a beszerzéstől a kiszámlázásig, egyszerűsítve ezzel a komissiózást és az adminisztrációs folyamatokat. A Websyx adatkapcsolat biztosítja a gyors és megbízható összeköttetést a Symbol Platinum rendszer és Shoprenter webáruházak között. A Platinum rendszer többet nyújt, mint egy egyszerű számlázó és készletkezelő program: hatékony eszközt kínál a napi operatív működéshez, támogatva a munkafolyamatok gyorsaságát és pontosságát, valamint segítve a céges döntéshozatalt
Eredeti ár: 900.000 Ft
Bővítési ár: 0 Ft
Terméktámogatási ár: 225.000 Ft
Áraink nettó árak, az áfát nem tartalmazzák.
A bővítéssel a jelenlegi terméktámogatás lejárata nem változik!
A terméktámogatás díja (Raktár Office, Raktár Office komplett, Gyártás Professional, Professional komplett) szoftverek esetén az aktuális listaár 40%-a.
A terméktámogatás díja Symbol Ügyvitel Platinum szoftver esetén az aktuális listaár 25%-a.
Válassza ki melyik szoftververzióra szeretne ingyen bővíteni!
Az igénylés leadásával elfogadja az Adatvédelmi tájékoztatót
Azért használunk Cookie-kat, hogy a legjobb élményt biztosíthassuk önnek weboldalunkon. Ha beállításait módosítása nélkül folytatja, beleegyezik, hogy minden Cookie-t elfogad a Symbol Tech weboldaltól. További info
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.