Partner kapcsolattartók

Partnereinkhez kapcsolattartókat tudunk hozzárendelni, ezáltal egy emberközelibb kapcsolat alakítható ki, hiszen tudjuk milyen ügyben kit kell keresnünk. Ez több szempontból hasznos lehet, hiszen ha felvisszük, hogy a kibocsátott számláinkkal kapcsolatban ki az illetékes a partnercégnél, hogy hívják a raktárost, aki az árukat érkezteti, illetve mi az ügyvezető neve, akivel az esetleges szorosabb együttműködés részleteit tudjuk megvitatni, megkönnyíthetjük és lényegesen hatékonyabbá tehetjük cégünk működését!

A partner adatlapján található Kapcsolattartók gomb segítségével tudjuk hozzárendelni az adott személyeket a partnercéghez.

A felugró új ablakban módunk nyílik új kapcsolattartók felvételére. Itt meg tudjuk nevezni a különböző személyeket, meg tudjuk adni milyen munkakörben tevékenykednek az adott vállalatnál, valamint elérhetőségeiket is fel tudjuk tüntetni. Lehetőségünk van telephelyhez rendelni őket, ami nagyobb cégeknél különösen előnyös, hiszen nem kell gondolkodni, hogy az adott telephelyen melyik illetékest kell keresnünk.

 

 

Megjegyzést, illetve bizonylat megjegyzés is hozzárendelhető a kapcsolattartóhoz. A megjegyzés a cégen belüli kommunikáció szempontjából lehet érdekes, itt tudjuk feltüntetni azokat a tudnivalókat az adott személyről, amik kollégáink számára hasznos információk, de semmilyen bizonylaton nem szükséges megjelenniük (például egy raktárosnál fel tudjuk tüntetni, hogy az áruk érkeztetésén kívül a megrendelésekkel kapcsolatban is ő tud segíteni).

A bizonylat megjegyzésbe felvitt adatok az adott partnernek kiállított bizonylatokon jelennek meg a vevő ablakban. Ide azokat a tudnivalókat érdemes feltüntetni, melyek a bizonylat útját segítik. Jó példa erre, hogy az adott telephelyen belül pontosan hol található meg az illető, illetve milyen időszakokban érdemes keresni. Ez rendkívül hasznos lehet, ha egy szállítólevél az átvevő aláírását igényli a telephelyen, így a fuvarozó pontosan tudni fogja, hogy kit, hol, és mikor kell keresnie.

Ha ezeket az adatokat kitöltjük partnereinknél nem csak munkatársaink munkáját könnyítjük meg vele, hanem a cég idejéből is lényegesen kevesebbet kell információk átadására elfecsérelni, sőt a szállítók is pozitív véleménnyel lesznek cégünkről.