Villáminformációk

Ahogy már megszokhattuk, a Symbol Ügyvitel időről időre előáll valami apró újdonsággal, mely megkönnyíti cégünk működését. Jó példa erre a Villáminformációs ablak, melynek elemeiről, beállításairól szól a következő bejegyzés. Tulajdonképpen egy olyan információs felületről beszélünk, melyről naprakész információkhoz jutunk cégünk pillanatnyi helyzetéről.

A Villáminformációkat a főablak jobb oldali részén érhetjük el, megjelenítésüket a főablakban állva a jobb gomb lenyomására felugró menüben tudjuk beállítani.

A fent látható képen kiemelt ikon segítségével tudjuk rögzíteni az információs panelt a főablakon. A csavarkulcs ikon alatt állíthatjuk be, hogy milyen információkra vagyunk kíváncsiak.

A Villáminformációk segítségével információkhoz juthatunk az árajánlatokról, vevői rendelésekről, kiegyenlített díjbekérőkről, késedelmes számlákról és egyéb tudnivalókról, melyek a hatékony ügymenethez elengedhetetlenek.

Emlékeztetőt beállítani a Naptár segítségével tudunk, melyet az emlékeztető sorára kattintva lehet megjeleníteni.

Itt az Új emlékeztető gomb segítségével felugró ablakban rögzíthetjük a teendő dátumát, módját – mely lehet e-mail, telefon vagy személyes találkozó. A jelölő segítségével meghatározhatjuk, hogy mennyire sürgős a teendő, megadhatjuk, hogy milyen partnerhez / érdeklődőhöz rendeljük hozzá. Tárgyat és megjegyzést rendelhetünk az emlékeztetőhöz, meghatározhatjuk az illetékes dolgozót, sőt még bizonylatot is rendelhetünk hozzá, amennyiben szükséges.

A rögzített emlékeztetőket a naptárban a megfelelő időponthoz helyezhetjük, ha a megjegyzés nem lenne elég. Az emlékeztetők listázhatóak, exportálhatóak, nyomtathatóak.  

A naptárban a partnerkapcsolatainkat is rögzíthetjük, de be tudjuk állítani, hogy csak az emlékeztetők jelenjenek meg.

Az emlékeztetők, illetve a többi villáminformáció segítségével nem marad el egyetlen elintéznivaló sem!