Warning: Undefined variable $time_difference in /home/symbghu1/public_html_symboltech.hu/tudasbazis/wp-content/plugins/similarity/similarity.php on line 327

Warning: Undefined array key 0 in /home/symbghu1/public_html_symboltech.hu/tudasbazis/wp-content/plugins/similarity/similarity.php on line 339

Vevő e-bizonylat és e-számla beállításai

Partnereink részére napjainkban egyre nagyobb mértékben küldünk e-bizonylatot, illetve e-számlát gazdaságossági, környezetvédelmi és egyéb szempontok miatt. Így nincs szükség egy külön raktárhelyiség fenntartására ahol a számlák porosodhatnak, hiszen összes bizonylatunk az adatbázisban tárolódik és megszabadulhatunk a felesleges nyomtatással és postázással kapcsolatos költségektől is.

Mi a különbség az e-bizonylat és az e-számla között?

Az e-bizonylat egy olyan bizonylat, melyet a szokásos papír alapon való postázás helyett elektronikus úton (e-mailben) juttatunk el partnereink részére. Ahhoz, hogy ez megtörténhessen az adott partner rögzítése során, illetve utólag is bármikor engedélyezhető a funkció a vevő ablak E-bizonylat fülén. Amennyiben az általános kommunikáció mellett a bizonylatok küldését külön e-mail címre kéri a partner, erre is van mód az E-mail beállítások alatt.

 

Ahhoz, hogy ezt a szolgáltatást igénybe tudjuk venni, a Symbol CommCenterben való regisztráció és kreditek szükségesek. A regisztrációs űrlap a következő linken érhető el: http://www.symboltech.hu/comm-center A regisztráció során megadható egy e-mail cím, amit a rendszer a kiküldéseknél feladóként feltüntet, illetve meg kell adni a kreditcsomag méretét, melyet igénybe kívánunk venni. Természetesen nagyobb csomag vásárlása esetén kedvezményesebb egységárak érvényesek. Fontos megjegyezni, hogy a szolgáltatás igénybevétele esetén bizonylatai semmilyen formában nem jutnak a birtokunkba, minden adat az Ön számítógépén marad!

 

Az e-számla küldése termékpalettánk Standard változatától felfelé érhető el. Amennyiben szeretne céges, vagy akár magánszemély partnereinek e-számlát küldeni első lépésként az E-számla Zrt.-vel kell szerződést kötnie. Ennek kezdeményezésére a következő linken van lehetőség: https://www.e-szamla.hu/e-szamla-online-szerzodes Ezután rendszerünkből a kimenő számlák a hozzájuk kerülnek hitelesítésre, ők tárolják a törvényben meghatározott ideig és az ügyfél tőlük tudja letölteni egy értesítés alapján az adott e-számlát.

A szerződés megkötése után a rendszerben a Beállítások / Rendszerbeállítások alatt az E-számla fülön tudjuk a szerződésben szereplő felhasználó nevet és jelszót feltüntetni.

 

Ezután azoknál a vevőknél, akik befogadnak e-számlát a vevőablak E-Bizonylat fülén az E-Számla beállítások alatt tudjuk megadni a szükséges adatokat. Fontos, hogy a használathoz a partner adószámának rögzítése előfeltétel! Ellenőrizni tudjuk, hogy partnerünk rendelkezik-e már azonosítóval. Amennyiben még nem, létrehozhatunk neki egyet, amiről a rendszer egyből értesítést is küld.

 

Amikor a szükséges beállítások megtörténtek, már küldhetjük is az e-számlát. Maga a kiállítás nem tér el semmiben a normál számlakiállítástól, kizárólag rögzítés után, a küldés módjában tapasztalható eltérés.

 

Amennyiben előre rögzített számlákat szeretnénk e-számlaként küldeni, a számlák listájában van erre lehetőségünk. A nem nyomtatott számlákat nyomtatás helyett e-számlaként továbbítja ilyenkor a rendszer.

 

Ugyanitt a számlák listájában tudjuk az e-számlákat letölteni is különböző formátumokban (.pdf, .xml, .x132), egyedileg vagy akár tömegesen, amennyiben könyvelőnk ezt igényli.