Bejövő számla rögzítése
Rendszerünkben az általunk kiállított bizonylatokon kívül a bejövő bizonylatokat is rögzíthetjük. Ezáltal teljes ügymenetünk lefedésre kerül, továbbá projektek használata esetén így mérhető az adott projekt jövedelmezősége is a leghatékonyabban. Ebben a bejegyzésben a bejövő számlák rögzítésének mikéntjét részletezzük, hiszen a fogalmi elemekről egy másik bejegyzésben már kitértünk.
Projekt fogalma
A következő bejegyzésben a projektek fogalmát, helyét, használhatóságát részletezzük a Symbol Ügyvitelben. A projekt egy egyszeri tetszőleges tevékenység, melyhez bejövő és kimenő oldalról bizonylatok csatlakoznak. Régebben munkaszámnak is nevezték ügyviteli rendszerekben. Napjainkban számlázó és készletkezelő rendszerünk segítségével egy projekt tetszőleges bizonylathoz és üzleti folyamathoz rendelhető.
Bejövő számla fogalma
A következő bejegyzésben a bejövő számlát definiáljuk, kiállításáról és funkcióiról egy másik bejegyzésben térünk ki bővebben. A bejövő számla lényegét tekintve egyezik a kimenő számlával, csak míg ott szállítóként szerepeltünk, itt vevőként jelenünk meg. Ezáltal a bejövő számlákat nem mi állítjuk ki, hanem nekünk juttatják el partnereink postai, vagy elektronikus úton. A beszerzéseinket nyomon követendő természetesen érdemes rögzíteni ügyviteli rendszerünkbe a beérkező számlákat is, így lesz pontos a költségnyilvántartás.