Projekt fogalma
A következő bejegyzésben a projektek fogalmát, helyét, használhatóságát részletezzük a Symbol Ügyvitelben. A projekt egy egyszeri tetszőleges tevékenység, melyhez bejövő és kimenő oldalról bizonylatok csatlakoznak. Régebben munkaszámnak is nevezték ügyviteli rendszerekben. Napjainkban számlázó és készletkezelő rendszerünk segítségével egy projekt tetszőleges bizonylathoz és üzleti folyamathoz rendelhető.
Vevői rendelés kiállítása
Számlázó és készletkezelő rendszerünk lehetőséget nyújt vevői rendelések rögzítésére. A vevői rendelés fogalmát egy másik bejegyzés keretein belül tisztázzuk, most a vevői rendelés rögzítésének mikéntjével foglalkozunk. Az első fontos lépés, hogy Vevőink listájába felkerüljön az a partner, akinek rendelését a rendszerbe rögzítenünk kell, hiszen vevői rendelést nevéből adódóan kizárólag vevőkhöz lehet kötni.
Vevői rendelés fogalma
A vevői rendelés általában egy árajánlat hatására történik, illetve törzsvevők esetében nem feltétlenül kell, hogy bármiféle előzménye legyen. A vevői rendelésben tételesen szerepelnek azok a termékek mennyiségekkel együtt, melyekre vevőnknek szüksége van, ennek kiszállítását kéri, és hajlandó cserébe az ellenértéket is kifizetni.