Termék aktuális árak (és készlet)
Ahogy azt már a Symbol Ügyviteltől megszokhattuk, számos kimutatást lehet a rögzített adatokból készíteni és ezekből rengeteg hasznos információ nyerhető ki. Számlázó és készletkezelő rendszerünkben a készletek állapotáról szóló egyik ilyen kimutatás a Termék aktuális árak és készlet. Erről szól következő bejegyzésünk.
Szerződés számlázása kézzel
Számlázó és készletkezelő rendszereink alkalmasak szerződések kezelésére is, ahogy ezt már korábbi bejegyzésekben részleteztük. Ezekhez a szerződésekhez be lehet állítani rendszerességet, mely meghatározza, hogy a rögzített tételek kiszámlázása mikor történjen meg és az adott időpontban az Emlékeztetők alatt meg is találjuk azokat. De mi történik, ha egy szerződéshez nincs rendszeresség beállítva? Erről szól a következő bejegyzés.
Vonalkód generálása
Folyamatos fejlesztéseinknek köszönhetően számlázó és készletkezelő rendszereink egyre bővebb funkciókkal képesek ügyfeleink növekvő igényeit kiszolgálni. A több helyről érkező javaslatok hatására nemrég bekerült a rendszerbe a vonalkódok generálásának lehetősége is. Így nem csak kinyomtatni tudjuk a termékhez tartozó címkéket, illetve a vonalkódolvasó segítségével egy csippantással a bizonylatra helyezni, hanem már magát a vonalkódot is létrehozhatjuk a programon belül.
Szerződés számlázás tömegesen
Ahogy azt már más bejegyzésekben részleteztük, számlázó és készletkezelő rendszerünkben lehetőség nyílik szerződések rögzítésére is. Jelen bejegyzésben a már létrehozott szerződések alapján való számlák kiállításáról lesz szó bővebben, mely az adatok megfelelő megadása esetén mindössze néhány gombnyomással megoldható!
Új termék rögzítése
A hatékony készletkezelés és tulajdonképpen a hatékony ügyvitel egyik kulcsa a pontos termékkezelés. A következőkben termékeink és szolgáltatásaink rögzítését részletezzük. A Symbol Ügyvitelben korlátlan számú terméket tudunk felvinni a rendszerbe, így egy nagyobb termékskála sem okoz többletköltséget.
Termékek idegen nyelvű megnevezései
Napjainkban egyre nő az igény a külföldi partnereknek való igényes bizonylatok kiállítására. A Symbol Ügyvitel ezt az igényt is teljes mértékben ki tudja elégíteni. Nemcsak devizás bizonylatok kiállítására van lehetőségünk számlázó és készletkezelő rendszerünkben, a bizonylatok nyelvét is megadhatjuk bizonylattömbönként. Sőt, termékeinkhez is hozzárendelhetünk idegen nyelvű megnevezéseket.
Termékek speciális beállításai
A Symbol Ügyvitelben termékeinkhez az alapadatokon túl számos egyéb kiegészítő adatot is megadhatunk ezzel is könnyítve alkalmazottaink munkáját és csökkentve a hibalehetőségeket. A termék adatlapján a felső menüsor Speciális beállítások fülön rögzíthetőek ezek a jellemzők, többek között egyedi tulajdonságokat, környezetvédelmi termékdíjjal kapcsolatos adatokat, árkategóriákat is meghatározhatunk termékspecifikusan.
Új szerződés rögzítése
Az üzleti élet alapkövei a vevőkkel és szállítókkal kötött szerződések. Rendkívül fontos a hatékony üzletmenethez, hogy ezeket a szerződések naprakészek legyenek, szükség esetén módosítsuk őket és mindenekelőtt, hogy észben tartsuk a bennük foglaltakat. Nálunk ezt az ügyviteli szoftver megteszi helyettünk!
Új akció rögzítése
A napjainkban szinte minden iparágra jellemző piaci verseny hatására egyre nagyobb figyelem helyeződik az akciókra, hiszen ezekkel tudjuk a többi marketing eszköz mellett forgalmunkat növelni, piaci részesedésünket javítani. Az ilyen irányban megnövekedett igények hatására számlázó és készletkezelő rendszereink alkalmasak akciók rögzítésére is.
Vevő alapértelmezett kedvezménye
Számlázó és készletkezelő rendszereinkben lehetőség nyílik számos egyéb kedvezmény mellett vevőinkhez alapértelmezett kedvezmények rögzítésére. Ez abban az esetben hasznos, ha például egy vevőnk mindig időben rendezi számláit vagy rendszeres időközönként rendel tőlünk, bizalmát egyedi kedvezménnyel jutalmazhatjuk. Ez az összes számára kiállított számlára érvényes lesz, függetlenül az egyéb kedvezményektől.