Szerződés számlázása kézzel
Számlázó és készletkezelő rendszereink alkalmasak szerződések kezelésére is, ahogy ezt már korábbi bejegyzésekben részleteztük. Ezekhez a szerződésekhez be lehet állítani rendszerességet, mely meghatározza, hogy a rögzített tételek kiszámlázása mikor történjen meg és az adott időpontban az Emlékeztetők alatt meg is találjuk azokat. De mi történik, ha egy szerződéshez nincs rendszeresség beállítva? Erről szól a következő bejegyzés.
Szerződés számlázás tömegesen
Ahogy azt már más bejegyzésekben részleteztük, számlázó és készletkezelő rendszerünkben lehetőség nyílik szerződések rögzítésére is. Jelen bejegyzésben a már létrehozott szerződések alapján való számlák kiállításáról lesz szó bővebben, mely az adatok megfelelő megadása esetén mindössze néhány gombnyomással megoldható!
Új szerződés rögzítése
Az üzleti élet alapkövei a vevőkkel és szállítókkal kötött szerződések. Rendkívül fontos a hatékony üzletmenethez, hogy ezeket a szerződések naprakészek legyenek, szükség esetén módosítsuk őket és mindenekelőtt, hogy észben tartsuk a bennük foglaltakat. Nálunk ezt az ügyviteli szoftver megteszi helyettünk!
Rendszeres számlázás szerződés alapján
A Symbol Ügyvitel alapszoftvereihez illeszthető Szerződés modul segítségével kezelni tudjuk vevőinkkel és szállítóinkkal kötött szerződéseinket. Erről részletesen az Új szerződés rögzítése című bejegyzésben térünk ki. Jelen bejegyzésben az ezekhez a rögzített szerződésekhez kapcsolódó számlázási teendőkről lesz szó.
Akció és szerződés összehasonlítása
Az akciók és szerződések létrehozását, rögzítését, működését külön-külön bejegyzésekben részletezzük. Alapvetően hasonló szerkezetű e két funkció a Symbol Ügyvitelben, viszont vannak olyan fontos különbségek, melyekre ebben a bejegyzésben szeretnénk felhívni a figyelmet.