Szerződés számlázás tömegesen
Ahogy azt már más bejegyzésekben részleteztük, számlázó és készletkezelő rendszerünkben lehetőség nyílik szerződések rögzítésére is. Jelen bejegyzésben a már létrehozott szerződések alapján való számlák kiállításáról lesz szó bővebben, mely az adatok megfelelő megadása esetén mindössze néhány gombnyomással megoldható!
Első lépésként a szerződések rögzítése közben érdemes a rendszerességet beállítani. Ezt a tétel kiválasztása közben tudjuk megtenni a Rendszeres számlázás gomb segítségével.
A megállapodásnak megfelelően beállíthatunk heti, havi rendszerességű számlázást, így szerződésünkkel kapcsolatos ügymenet mindig naprakész lesz.
A későbbiekben, ha szerződéseink megfelelően rögzítésre kerültek, a Partner menüpont alatt találjuk meg a Szerződések számlázása lehetőséget, mely kiadja az aktuálisan érvényben lévő szerződéseinket és az ezzel kapcsolatos adatokat. Itt a felső menüsorban található Szerződések számlázása gomb megnyomásával tudjuk a számlázást inicializálni.
Amennyiben több bizonylattömbünk is rögzítésre került a Kimenő számlák közül, kiválaszthatjuk, hogy ezeket a szerződések alapján kiállított számlákat melyik bizonylattömbből szeretnénk teljesíteni.
A számlák létrehozása előtt még egy utolsó figyelmeztetés megjelenik, ahol megerősíthetjük a számlázási szándékunkat. Ekkor a számlák kiállításra kerülnek, és a Szerződések számlázása listánk kiürül.
Ez a menüpont egyébként a szerződések számlázás kívül számos egyéb lehetőséget is rejt. A szerződések alapján Egyenlegközlőt küldhetünk partnereinknek, illetve Fizetési felszólítást, ha szükséges. Megtekinthetjük a Rendezetlen, illetve Késedelmes számlák listáját további információkért, megnyithatjuk az Ügyfél adatlapját is, ha esetleg telefonon szeretnénk felvenni vele a kapcsolatot.
Vezetői igények esetén Diagramon is tudjuk szemléltetni számlázandó szerződéseink állását, ezen felül akár Grafikont is tudunk az adatokból létrehozni egyetlen gombnyomással.
Így szerződéseink sose maradnak számlázatlanul, sőt mi több, ha tevékenységünk jellegéből fakadóan számos szerződésünk van éppen érvényben, egy gombnyomással az összes szerződéssel kapcsolatos számlázási teendőt el tudjuk végezni, ami hatalmas időmegtakarítást jelent. Ezáltal ügymenetünk hatékonyabb lesz, cégünk működése gördülékenyebb, ami a tulajdonosi elégedettség egyik leggyakoribb forrása.