Szerződés számlázása kézzel
Számlázó és készletkezelő rendszereink alkalmasak szerződések kezelésére is, ahogy ezt már korábbi bejegyzésekben részleteztük. Ezekhez a szerződésekhez be lehet állítani rendszerességet, mely meghatározza, hogy a rögzített tételek kiszámlázása mikor történjen meg és az adott időpontban az Emlékeztetők alatt meg is találjuk azokat. De mi történik, ha egy szerződéshez nincs rendszeresség beállítva? Erről szól a következő bejegyzés.
Előfordulhat, hogy egy adott szerződés úgy jön létre, hogy a benne szereplő tételek számlázása eseti jelleggel történik. Sokszor egy eseményhez kötődik a szerződés teljesítése, és ha nem tudjuk előre, hogy az az esemény mikor fog bekövetkezni, lehetetlen a szerződéshez tartozó számlákhoz rendszerességet beállítani.
Ilyenkor a Symbol Ügyvitel segítségével egyedi számlázásra is van lehetőség. A szerződések listájában legújabb verziónktól elérhető a Szerződés számlázása gomb, mely adott időpontban megnyomva abban az egy szerződésben szereplő tételeket egy számlára másolja át, ahol még további beállításokat is tehetünk rögzítés előtt.
Ez természetesen használható olyan szerződéseknél is, melyekhez be van állítva egy adott rendszeresség, csak valamilyen oknál fogva el kell térni tőle, mert beékelődik egy plusz számlázási teendő.
Így rugalmasan és mégis hatékonyan tudjuk kezelni szerződéseinket, valamint a hozzájuk kapcsolódó számlázási teendőket. Így lesz élmény az ügyvitel!