Ügyfélszolgálat + termékkövetés
Ügyfélszolgálati szolgáltatási szabályzat és termékkövetés
Távoli segítségnyújtás
Ügyfélszolgálati szolgáltatási szabályzat
A Symbol Tech Zrt. telefonos és e-mail ügyfélszolgálatot biztosít termékei felhasználóinak.
A szolgáltatás díjtalan a termék vásárlóinak a vásárlás évében, illetve azoknak a felhasználóknak, akik az adott termékre vonatkozóan rendelkeznek a tárgyévre terméktámogatással.
A szolgáltatás elérhetősége:
Telefonon: 06-1/445-1404
E-mailben: ugyfelszolgalat@symboltech.hu
Azok a felhasználók, akik nem rendelkeznek a tárgyévre terméktámogatással, óradíj alapú tanácsadói szolgáltatás keretében, előzetes egyeztetés után telefonon vagy email-ben vehetik igénybe a szolgáltatást.
A szolgáltatás igénybevétele esetén minden megkezdett óra teljes óraként számlázásra kerül. Az óradíjak a Symbol Tech Zrt mindenkori érvényes szolgáltatási díjainak megfelelően kerülnek számlázásra. A Symbol Tech Zrt az aktuális díjakról a www.symboltech.hu oldalon tájékoztatja ügyfeleit.
Az ügyfélszolgálat elsődleges feladata: a Felhasználóknál eseti jelleggel felmerülő problémák kezelése, megoldása, valamint a Felhasználók általi hiba jelentések felvétele, fejlesztési igények rögzítése.
A Felhasználó elfogadja, hogy bizonyos programhibák esetében az ügyfélszolgálat nem tud áthidaló megoldást biztosítani az ügyfél számára. Ilyen hibák esetén a Symbol Tech Zrt törekszik az ésszerű határidőn belül történő hibajavításra. A hibajavítás lehet aznapi, vagy a következő tervezett szoftververzió alkalmával kiadott módosítás. A hibajavítás kiadásának megítélése minden esetben a Symbol Tech Zrt. kompetenciája.
Az ügyfélszolgálaton lejelentett hibák javítását és fejlesztési javaslatok megvalósítását illetően a Symbol Tech Zrt fenntartja magának a jogot az elbírálásra, adott esetben a javítás, fejlesztés elutasítására.
A hiba súlyosságától függetlenül a Symbol Tech Zrt törekszik arra, hogy minden egyes szoftverkiadás során a termék ismert hibáktól mentes legyen.
Az ügyfélszolgálat kizárólag a termékek kezelésével, használatával kapcsolatos kérdések megválaszolására szolgál, és nem feladata általános számítástechnikai kérdésekhez, illetve más programok használatával kapcsolatos kérdésekhez segítséget adni. A Symbol Tech Zrt ilyen kérdések megválaszolására partnercégeit ajánlja ügyfeleinek, a partner cégek szolgáltatásának díja nem része a Symbol Ügyvitel szoftverek termékkövetési díjának.
A telefonos ügyfélszolgálat munkanapokon 9:00 és 17:00 óra között vehető igénybe.
Szolgáltató a legjobb tudása szerint segít a jelzett problémák megoldásában, de a szolgáltatást igénybevevő tudomásul veszi, hogy nem minden számítástechnikai és programkezelési probléma oldható meg telefonon, illetve írásban. Ilyen esetben Szolgáltató – mindenkori szolgáltatási díjai mellett – kész helyszíni vagy távsegítséget nyújtani a Felhasználónak, illetve lehetővé teszi a Felhasználó számára a kedvezményes árú oktatásokon történő részvételt.
A felhasználó elfogadja, hogy a helyszíni vagy távsegítséggel történő problémamegoldás, nem minden esetben a hibabejelentéssel egy időben történik.
Tizenöt percet meghaladó időigényű segítség nem minősül telefonos segítségnek, ezért telefonon nem nyújtható! A tizenöt percet meghaladó telefonos segítségnyújtást a Szolgáltató jogosult a Felhasználó felé, a mindenkori szolgáltatási díjaival, legalább 1 munkaóraként számlázni.
Időigénytől függetlenül nem tartoznak az ügyfélszolgálat keretébe az alábbi feladatok:
- számítógép vagy program konfigurálása;
- Vírusirtó illetve egyéb, nem a Symbol Tech Zrt által szállított szoftver konfigurálása, beállítása
- adatbázis mentés vagy javítás
- hálózatos telepítés felügyelete
- oktatást helyettesítő, folyamatos segítségnyújtás
- oktatás, betanítás
Az adatbázisok karbantartása, üzemeltetése és mentése, az adatok biztonsága minden esetben a Felhasználó kizárólagos felelőssége és feladata, kivéve ha ezekre a feladatokra a Symbol Tech Zrt-vel külön szerződést köt.
Szolgáltatási díjak:
Termékkövetéssel nem rendelkező felhasználók a www.symboltech.hu oldalon közzétett „Szolgáltatási árjegyzék” szerint igényelhetik a Symbol Tech Zrt szolgáltatásait. A megrendelőlap a Symboltech.hu weboldalon érhető el.
A Symbol Tech Zrt. az árváltoztatás jogát fenntartja.
A Felhasználó az ügyfélszolgálati szolgáltatás igénybevételével a fentieket tudomásul veszi és elfogadja.