Az értékesítési folyamat teljesen automatikus a megrendelés beérkezésétől a termék kiszállításáig.

BEMUTATJUK A KIEGÉSZÜLT SYMBOL VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZERT

Ime néhány a 3500

ügyfél közül, akik sikert értek el a Symbol Ügyvitel rendszerrel

Webes Rendelések

Kapcsolja össze ügyvitelét webáruházával!

  • Teljes készletkezelés egyszerűen, automatikus rendelés fogadással
  • Rendelések és vevők nyomon követése, dokumentációk

Egyszerre több webáruház kezelési lehetőségét is biztosítjuk!

Rendelés feldolgozás

Rövidítse le a rendelés feldolgozási fázisát vállalkozásának, és növelje jelentősen vállalkozásának rendelési kapacitását ezáltal!

  • Automatikus rendelés feldolgozás, komissiózás előkészítés
  • Több telephely esetén automatikus rendelés bontás, logisztikai optimalizáció.
  • Nagy mennyiségű rendelésnél átlátható és automatizálható rendelés feldolgozás
  • Lerövidítjük a rendelés fogadása és feldolgozása közötti időt
  • Beállítható szedési paraméterek a feldolgozás optimalizálása érdekében, ezáltal nő a feldolgozási kapacitás
  • Honnan tudom kiszolgálni a rendelést?
    Készlet hiány esetén automatizált továbbítás beszerzésre

Automatikus szállítói rendelés generálás

Amennyiben egy termék/rendelés esetében beszerzése van szüksége, biztosítjuk a lehető leggyorsabb és hatékonyabb rendszert, amellyel csökkentheti a rendelési időt!

  • Gyártó vagy szállító szerinti rendelési lehetőségek
  • Gyűjtő mennyiségek kezelése
  • Forgó termékek rendelése
  • Készletszintekhez igazítás

Csökkentse a hibázási lehetőséget és tegye áttekinthetővé áru igényeit!

ÁRUBEÉRKEZÉS

Kapcsolja össze ügyvitelét webáruházával!
A pontos raktárkészlet eléréséhez első lépés az árubeérkezés megfelelő kezelése. A Symbol Ügyvitel rendszer ehhez is számos támogatást nyújt:

  • Az áruátvétel megoldható adatgyűjtővel, vonalkóddal vagy anélkül, akár raktárhely és szavatossági idő kezeléssel is
  • A rendszer a nyitott szállítói rendelések alapján képes kiszűrni a többletszállításokat így ezek külön kezelhetők, ahogy szükség esetén a sérült termékek is
  • Szükség esetén az áru átvétele és a ténylegyes betárolás elválhat egymástól
  • Ha a folyamatok úgy kívánják a beérkezett áruból kiszűrhetők azok a tételek, amelyekre van nyitott vevői rendelés, így azokat az egyszerűbb komissiózáshoz az átvételi helyen lehet hagyni

Minimalizálja a leltér eltéréseket a raktárkészlet precíz és pontos vezetésével, így egyszerűsítve a vevői részére a rendelések összeállítását!

Komissiózás előkészítése

A megfelelő előkészítési folyamatok optimalizációjával további feldolgozási időt spórolhat meg vállalkozása számára, amellyel növeli kapacitásait!

  • Gyűjtő szedés támogatása
  • Egy terméket/darabot tartalmazó rendelések szedése
  • Raktáron belüli lokáció alapú szedés -> pl. csak olyan rendelések szedése, amelyek raktáron belül közel helyezkednek el egymáshoz
  • Amennyiben egy adott üzlet/bolt kiszolgálása a raktárból történik, azonnali bolti szedéseket is tudunk biztosítani
  • Honnan tudom kiszolgálni a rendelést?
    Készlet hiány esetén automatizált továbbítás beszerzésre

Komissiózás

A megfelelő raktárkezelési rendszer kialakítása révén jelentősen csökken a szedési hibák száma, valamint a betanítási idő és munkaerőigény egyaránt, így vállalkozásának jelentős munkabért takaríthat meg!

  • Termékkép megjelenítés, szedőkocsi, szedőláda kezelése
  • Szavatossági idő figyelembevétele
  • Betanítás egyszerűsítése, betanítási idő jelentős csökkentése
  • Szedési idő és hibák mérése, elkerülése, optimalizálása, prémium raktározási rendszer kialakítása
  • Jelentős növekmény a komissiózható rendelések számában

Csomagolópont és rendelés feladás

Spóroljon időt és energiát, végezzen el több munkafolyamatot egy lépésben!

  • Csomagolás és feladás egyszerűsítése
  • Automatikus címkenyomtatás és számlaküldés (e-mail/szállítólevél)
  • Egyszerre több csomagküldő automatikus kezelése
  • Gyors és könnyed rendelés azonosítás, vonalkód alapú dupla ellenőrzés

Automatizált rendszerünkkel az árucsere miatti visszáru kezelés minimalizálható, így a csomagküldési költségét jelentősen csökkentheti!

Ön is szeretné optimalizálni értékesítési folyamatait?

Keressen minket bizalommal!
Adatai megadását követően kollégáink hamarosan felkeresik Önt és egyeztetünk egy ingyenes konzultációs időpontot.

    Név *

    Email cím *

    Telefonszám *

    Vállalkozás neve

    Webhely

    Azért használunk Cookie-kat, hogy a legjobb élményt biztosíthassuk önnek weboldalunkon. Ha beállításait módosítása nélkül folytatja, beleegyezik, hogy minden Cookie-t elfogad a Symbol Tech weboldaltól. További info

    A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

    Bezárás