Az ERP rendszerekben tárolt adatok formátuma jelentősen eltérhet attól, ahogy a magas SEO értékkel rendelkező webáruházak azt fogadni tudják.
A WebHíd adatkonverziót végez és így teremt kapcsolatot az ERP és a SEO világ között.
A webáruházak nem foglalkoznak raktárankénti készlettel, de az ERP rendszerek csak ilyen információkat tudnak szolgáltatni. A beszerzési árnak semmilyen esetben sem szabad megjelennie a webáruházban, de a webshop döntéseket hozhat ezen információ birtokában. A kereskedelemben használt „nagyker áron tudom adni” kifejezés nem mindig ugyanazt jelenti, amit a webáruházban áthúzott akciós árként jelenítünk meg. A logikai kapcsolatot szintén a Symbol WebHíd tudja megvalósítani.
A szigetszerű működésnek köszönhetően felhasználóink önállóan felügyelhetik, hogy ERP rendszerük milyen adatot töltött fel és azok milyen formában utaznak tovább a webáruházak felé:
Egyedi árszabályokat definiálhatnak, dönthetnek arról, hogy melyik raktárak készlete jelenjen meg a webáruházban. Ha figyelmeztetés jelenik meg a Symbol WebHíd adminisztrációs felületén, a felhasználók egyértelmű üzenetekből tudják azonosítani a hibát: érvénytelen ÁFA kulcs, negatív készlet, hibás termékkód, SKU szám, hiányzó termékre leadott vevői rendelés. Egyik sem probléma, azonnal javítható.